Pengalaman Cinta Sahabat-Sahabat MekarCinta

MekarCinta ingin berkongsi pengalaman sahabat-sahabat saya yang kebanyakannya bercinta melalui dunia maya(email,ym,mirc dan sebagainya).kebanyakan percintaan mereka adalah berjaya.salah seorang sahabat saya bernama,E telah jatuh cinta selama 6tahun bersama seorang jurutera melalui Mirc,suatu laman sembang dan akhirnya setahun yang lepas,mereka telah selamat diijabkabulkan.salah seorang lagi sahabat saya bernama F,juga bercinta melalui dunia maya ini.menurut yang dikatakannya,dia berkenalan dengan teman lelakinya melalui chatting(YM)semasa di tingkatan 5 dan kemudian saling bertukar-tukar nombor handphone.kemudian,hubungan mereka 'on' dan 'off' kerana lelaki tersebut ber'couple' dengan perempuan lain pula.namun bulan ogos lepas,F telah ber'couple' dengan insan tersebut tanpa berjumpa dan akhirnya apabila masa yang bersesuaian,mereka bertemu dan saling mula memekarkan kuntuman bunga-bunga cinta yang kian mekar antara mereka.salah seorang sahabat baik saya iaitu H,sekarang sedang ber'couple' dengan seorang jejaka yang dikenalinya melalui baru-baru ini melalui Tagged .saya menemani H untuk bertemu buah hatinya buat pertama kalinya di dalam dunia nyata.saya sangat gembira melihat sahabat-sahabat saya gembira kerana kegembiraan mereka adalah adalah milik saya juga...(*__*)adakalanya percintaan dalam dunia maya juga membawa kepada kebahagiaan seperti sahabat-sahabat mekarcinta ini.begitu juga dengan mekarcinta yang bercinta buat pertama kalinya bersama bekas teman lelaki mekarcinta melalui ym juga.keikhlasan dan kejujurannya menjadikan hubungan kita bertambah baik cuma jodoh tidak kesampaian..walauapapun hakikatnya,rasanya tidak salah mencuba bercinta melalui dunia maya asalkan kejujuran dan keikhlasan bertakhta serta kehormatan dan maruah diri terpelihara..(*__*)

0 comments:

Post a Comment

Direka Oleh Koleksi Mekar Cinta

Best viewed via Mozilla Firefox