MekarCinta

Assalamualaikum kepada semua pembaca blog baru saya ini, http://www.mekarcinta.blogspot.com/. Terlebih dahulu ingin saya perkenalkan diri saya sebagai MekarCinta,seorng insan yang bergelar wanita yang pernah mengalami kegagalan dalam percintaan dimana melalui kegagalan itu lah,saya bangkit berdiri dari segala kelemahan dan mahu berkongsi setiap kedukaan dan kegembiraan melalui setiap bait-bait rangkap penulisan saya ini agar kalian semua boleh memperbaiki diri dan membaik pulih percintaan kalian agar memperolehi percintaan yang lebih bahagia dan tulus pada masa akan datang...Blog ini khas untuk rakan-rakan di luar sana yang mengalami putus dalam percintaan,masih mengharapkan sinar cinta baru di hadapan dan kepada sesiapa sahaja yang menghargai percintaan sebagai suatu anugerah yang agung daripada yang Maha Esa.Di sini,saya mengalu-alukan kalian,agar menghantar kisah-kisah cinta sama ada gembira mahupun duka,bahagia mahupun lara di alamat email saya iaitu strawberychocolategirl@yahoo.com dan saya akan memaparkan kisah-kisah percintaan mahupun tips-tips percintaan yang kalian ingin kongsikan bersama saya dan sahabat-sabahat yang lain...Semoga dengan adanya perkongsian ilmu-ilmu percintaan ini,sedikit sebanyak boleh membantu antara satu sama lain dalam menghampiri dunia percintaan yang sebenarnya amat indah dan suci,tulus dan kudus...Selamat membaca....

0 comments:

Post a Comment

Direka Oleh Koleksi Mekar Cinta

Best viewed via Mozilla Firefox